سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای استفاده از سایت آموزشیار برای دانشجویان دانشگاه آزاد

سایت آموزشیار اختصاص به دانشگاه آزاد دارد و دانشجویان این دانشگاه برای پرداخت الکترونیکی شهریه ، انتخاب واحد ، مشاهده برنامه هفتگی و … باید به این سامانه مراجعه نمایند. با توجه به اینکه از تاسیس سامانه آموزشیار زمان کمی می گذرد ، بعضی مواقع اختلالاتی دارد که دانشجویان و همچنین اساتید را با مشکل مواجه می کند. پشتیبانی سایت آموزشیار برای این مواقع راه اندازی شده است که شماره تماس و راه ارتباطی با آن در ادامه مطلب خدمت شما معرفی می شود همچنین کارشناسان ارشد ما در مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما به صورت شبانه روزی آماده هستند تا در سریع ترین زمان راهنمای سوالات و مشکلات شما عزیزان در رابطه با سامانه آموزشیار باشند. 

 

  • 1 شماره تماس پشتیبانی سایت آموزشیار
  • 2 مشکلات قابل حل از طریق پشتیبانی آموزشیار
  • 3 پشتیبانی سایت آموزشیار برای پرداخت شهریه
    • 3.1 سوالات متداول

شماره تماس پشتیبانی سایت آموزشیار 

پشتیبانی سامانه آموزشیار به منظور پاسخگویی برخط به سوالات احتمالی واحدهای دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کاربری و راهبری سامانه آموزشـیار طراحی و پیاده سازی شده است. شما دانشجویان و اساتید عزیز در صورت مواجه شدن با اختلالات سامانه آموزشیار  شماره تماس پشتیبانی سایت آموزشیار می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و با طرح مشکل و سوال خود آن را برطرف نمایید. 

ارتباط با پشتیبانی سایت آموزشیار از طریق تماس تلفنی و سایت امکان پذیر می باشد. در صورت شلوغی خطوط می توانید وارد سایت pasokh.iau.ac.ir شوید و با درج نام کاربری و رمز عبور خود در بخش های تعیین شده ، به کارشناس پشتیبانی متصل شوید و سوال خود را بپرسید.پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد برای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات کاربرانی که قصد ورود به این سامانه را دارند، در نظر گرفته شده است. بدین منظور، دانشجویان و اساتید گرامی می توانند از طریق شماره تلفن یا مراجعه به پشتیبانی سایت آموزشیار مشکلات خود را مطرح فرمایند. در ادامه با نحوه انجام این کار آشنا خواهیم شد. همچنین، چنانچه می خواهید ارتباط با پشتیبانی مرکز آموزشیار در کمترین زمان اتفاق افتد، با شماره های درج شده در جدول زیر با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

 

  • متقاضیان گرامی دقت فرمایید کلیه امور مربوط به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اعم از ثبت نام، ویرایش اطلاعات و ثبت درخواست ها به صورت اینترنتی از طریق نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir انجام می گیرد.
  • در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی در روند انجام امور در این سامانه می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید. شایان ذکر است ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی است که هیچ ارتباط سازمانی با سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ندارد.

 

 

فهرست محتوا [نمایش]

ضرورت پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

 یکی از سامانه های بسیار بزرگ و کاربردی دانشگاه آزاد که خدمات گوناگونی را نیز ارائه می دهد، سایت آموزشیار است. البته در گذشته این دانشگاه سامانه های دیگری را نیز در اختیار داشت، اما برخی از نیازهای مهم و جدید باعث شد تا چنین وب سایتی طراحی گردد. سامانه آموزشیار 4 نوع کاربر اعم از دانشجو، استاد، پرسنل و پرسنل آموزشی را پوشش می دهد.

از سوی دیگر ارائه خدمات آموزشی بسیاری را در این سایت شاهدیم که باعث شده است تا به یکی پر ترافیک ترین سیستم های دانشگاه آزاد تبدیل شود. پر واضح است که چنین ابزاری به یک پشتیبانی قوی برای رفع مشکلات و پاسخ به سوالات نیازمند است. پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد این وظیفه را بر عهده داشته و سعی در بهبود روند اجرای موارد مختلف دارد.

از این رو، کاربران می توانند پشتیبانی سایت آموزشیار و یا شماره تلفنی که در اختیار آن ها گذاشته می شود، مسائل خود را مطرح فرمایند.

 

شماره تلفن پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

یکی از تدابیر بسیار خوبی که پشتیبانی سایت آموزشیار پیش بینی کرد، این است که علاوه بر اخذ راهنمایی به صورت آنلاین، دانشجویان و اساتید می توانند سوالات خود را از طریق شماره تلفن نیز در میان بگذارند. بدین ترتیب، آن دسته از افرادی که به دنبال دریافت سریع راهنمایی هستند، بهتر است از این راه ارتباطی استفاده نمایند.

برای دریافت مشاوره به شیوه شماره تلفن پشتیبانی آموزشیار می توانید با کارشناسان ایران تحصیل ارتباط بگیرید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

 

 قبل از معرفی سایت بهتر است بدانید که این سامانه به تازگی راه اندازی شده است که به طور قطع، برای اجرای هماهنگ یک سامانه بین تمام دانشگاه ها خالی از عیب و نقص نیست. اما این سامانه به منظور ارائه و توزیع بهتر خدمات نوین آموزشی در جهت آسودگی و رفع نیازهای دانشجویان و اساتید محترم، به طور پیوسته بروزرسانی خواهد شد. اما بخش های مختلفی که می توان از جهت عرضه امکانات در این سایت به آن ها اشاره نمود، عبارت اند از:

  • برنامه های نیمسال تحصیلی
  • گروه های درسی ارائه شده در ترم جاری و آینده
  • ارزشیابی اساتید
  • ارائه شرایط دریافت خوابگاه دانشجویی
  • انجام امور فارغ التحصیلان
  •  انتخاب واحد و ثبت نام دروس
  • ارائه برنامه کلاسی
  • مشاهده نمره ها
  • ثبت درخواست های مختلف از جمله درخواست وام دانشجویی
  • و…

علاوه بر موارد فوق، ارائه دیگر خدمات آموزشی از جمله ارسال درخواست دانشجویان مبنی بر ارسال گواهی اشتغال به تحصیل به صورت الکترونیکی، از دیگر ویژگی ‌های مهم سامانه آموزشیار است. همچنین امکان برگزاری امتحانات تئوری و عملی به صورت هماهنگ در سبک های متنوع از مهم ترین دستاوردهای اجرایی در این سامانه به شمار می رود.

نحوه ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

با شروع سال تحصیلی جدید، دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف برای طی کردن روند آموزشی، پژوهشی و مالی خود می بایست وارد سامانه جامع آموزشیار شده و امور مربوط به این دانشگاه را از طریق سامانه مذکور انجام دهند. حال برای ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد نیازمند به گذراندن مراحلی می باشید