سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ر چه زمان هایی نیاز به مشاوره تحصیلی داریم؟

مطمئنا اگر دانش آموز یا داوطلب کنکوری باشید بارها برایتان پیش آمده است که در حین مطالعه درس یا برای برنامه ریزی درسی ، شرکت در آزمون و … سوالی برای تان ایجاد شود اما در آن زمان امکان مراجعه حضوری به مشاور را نداشته باشید زیرا برای مشاوره حضوری باید از قبل وقت تعیین کنید و پس از چند روز که وقت شما رسید ، مشاوره بگیرید. حتما می دانید که چند روز منتظر ماندن برای مشاوره ، زمان شما را هدر می دهد و از طرفی از برنامه ریزی درسی تان عقب میوفتید ، پس باید به دنبال سایر راه های بهره مندی از مشاوره باشید. مشاوره تلفنی رایگان شبانه روزی برای شما عزیزان راه اندازی شده است تا در هر زمان و مکانی به آسانی به برترین مشاوران کشور دسترسی پیدا کنید و می توانید سوالات تحصیلی خود را بپرسید.

در چه زمان هایی نیاز به مشاوره تحصیلی داریم؟

در تمامی مقاطع تحصیلی و رشته ها، استفاده از مشاوره تحصیلی ضروری است، گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در دوران تحصیل خود دچار سردرگمی شویم که با کمک مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی  می توانیم این موانع را از سر راه خود برداریم مانند:

برای کنکور چگونه درس بخوانیم؟

در کدام رشته، ادامه تحصیل دهم؟

چه دانشگاهی در چه شهری برای ادامه تحصیل مناسب است؟

چگونه برای کنکور ارشد آماده شوم؟

آینده کاری کدام رشته بهتر است؟

 

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی کنکور سراسری

 

 استقبال بالای مردم از مشاوره های تلفنی این سؤال را برای عده زیادی ایجاد کرده است که مشاوره های غیرحضوری ای مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین به چه دلیل طرفدار دارند و مزایای آن ها چیست؟

از آنجایی که در عصر ما سبک زنگی بسیار تغییر کرده، آدم ها نسبت به گذشته مشغول تر شده اند و بسیاری از ما فرصتی برای جلسات مشاوره حضوری نداریم. اما همه می توانند تلفن را بردارند و برای مشاوره گرفتن و دریافت راهکار، با یک مشاور متخصص گفت و گوی تلفنی داشته باشند.یکی از بهترین خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی ، مشاوره تحصیلی است که به شما این امکان را می دهد که کلیه ی سوالات خود را در زمینه برنامه ریزی درسی، یافتن بهترین منابع برای قبولی در آزمون ها، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، انتخاب رشته، نتایج آزمون ها، رده بندی و انتخاب بهترین دانشگاه، روش ها اخذ بورسیه، اسکولارشیپ از بهترین دانشگاه های سراسر دنیا و … با یک مشاور تحصیلی با تجربه در میان بگذارید و بدون گرفتن وقت مشاوره و هدر دادن وقت بخاطر ماندن در ترافیک، در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را به دست بیاورید.

مشاوره خانواده

همان طور که می دانیم خانواده مهم ترین نهاد یک جامعه است و سلامت آن تضمین کننده سلامت اعضای جامعه است.

خانواده درمانی این روزها از همیشه بیشتر اهمیت پیدا کرده است. هر کدام از ما ممکن است در محیط خانواده با مشکلاتی مواجه شویم. معضلاتی مثل مشکلات جنسی و زناشویی ، طلاق، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، اختلالات روانی اعضای خانواده، مشکلات کودکان و نوجوانان، بحران های افراد سالمند خانواده و….

مشاوره تلفنی خانواده کمک می کند تا مشکلات کوچک بزرگ نشوند و خانواده به علت عدم آگاهی از راهکارهای حل چالش ها از هم نپاشد.

مشاوره مهاجرت

مهاجرت از مباحث داغ همیشگی است چرا که بیشتر افراد معتقدند برای رسیدن به آرمان هایشان لازم است که شرایط جدیدی را تجربه کنند و رویاهایشان را با دست خودشان بسازند. اما شاید آنچه تصور ما بر آن است، بهترین انتخاب نباشد چرا که دنیای واقعیات با دنیای تصورات بسیار متفاوت است و به نظر منطقی نیست که تصمیم های مهم را بر پایه ای غیر از واقعیت بنا کنیم.

یادگیری هر یک از دانش آموزان با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین دلیل نیاز به مشاوره برای هر فردی می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال برخی از دانش آموزان ممکن است احساس بی انگیزگی کنند و به دلیل اینکه زمان نقش بسیار تعیین کننده ای در موفقیت این افراد دارد، دریافت مشاوره و برنامه ریزی برای آنان بسیار الزامی است.

بسیاری از دانش آموزان به دلیل عدم آشنایی با نحوه تست زنی ممکن است با وجود مطالعه بسیار زیاد، اما باز هم نتوانند به خوبی تست بزنند و مشاوره تحصیلی کنکور سراسری کمک می کند تا بر فنون تست زنی تسلط پیدا کنند.

از دیگر خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی کمک به حل سردرگمی های مختلفی است که دانش آموزان در رابطه با مشکلات و نحوه آموزش مباحث درسی با آن ها روبه رو می شوند.

فنون مطالعه و درس خواندن برای هر یک از دروس متفاوت است. به همین دلیل لازم است برای مطالع،ه از فنون هر یک از این دروس به خوبی اطلاع یابید که می توانید در این رابطه مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید !.

برخی از متقاضیان ممکن است با داشتن مشکلاتی همچون عدم ثبت نام و انتخاب رشته، مایل به کسب اطلاعات در رابطه با ثبت نام، اعلام نتایج و غیره باشند.